PEMUDA PAS SHAH ALAM DIARAH TURUN DEMONSTRASI ANTI ISRAEL

Wednesday, June 2, 2010
Pemangku Ketua Pemuda PAS Kawasan Shah Alam melahirkan rasa kesal dan dukacita diatas sikap Israel yang memang dimaklumi bahawa sentiasa berusaha menghancurkan sesiapa sahaja yang ingin dan cuba membantu penduduk Palestin terutama di Gaza.Kejadian terbaru menambah rasa geram dan marah seluruh dunia terhadap perangai dan tingkah laku Israel.

Ketika dihubungi, Ustaz Nasaruddin Hasim menyatakan pendirian jelas Dewan Pemuda PAS Shah Alam mengutuk serangan kurang ajar zionis terhadap misi kemanusiaan yang ingin membawa bekalan kemanusiaan ke gaza. Beliau melahirkan rasa bangga dengan keazaman dan iltizam para peserta misi untuk tetap dengan pendirian menghantar bantuan tersebut walaupun dimaklumi bahawa kekejaman Israel ditaja oleh kuasa-kuasa besar dunia yang lain terutama Amerika Syarikat. Bahkan menurut beliau, beliau amat berbangga dengan tahap kesedaran pemuda Islam kini, terutama di Shah Alam tentang isu ini.

Jesteru beliau menyeru agar semua pemuda , terutama pemuda PAS agar dapat memberikan tumpuan terhadap isu di Gaza ini dan hadir disetiap program penerangan isu ini dan menyertai banatahan besar yang bakal dianjurkan PAS pada hari Jumaat ini di Masjid Jamek Kampung Baru, Kuala Lumpur. " Apalah yang tinggal kepada kita kecuali setitis keimanan yang perlu dizahirkan kepada dunia bahawa Umat Islam akan terus komited mempertahankan Palestin dari jajahan Israel".

Sebelum ini beberapa siri banatahan walaupun tidak mendapat publisiti meluas tetap dihadiri oleh pemuda-pemuda Shah Alam dan beliau berharap pemuda-pemuda Shah Alam dapat mendominasi himpunan nanti dengan kehadiran seluruh jenteranya tanpa ada keuzuran.

0 Komen:

Post a Comment


ADUAN MASALAH

Nama
Emel
Telefon
Aduan
Image Verification
captcha
Sila Masukkan Teks dari Imej Di Sebelah: [ Refresh Image ] [ What's This? ]

HANTAR ARTIKEL

Tajuk
Pengirim
Artikel
Image Verification
captcha
Sila Masukkan Teks dari Imej Di Sebelah: [ Refresh Image ] [ What's This? ]

DAFTAR DENGAN DEWAN PEMUDA PAS SHAH ALAM


Sila Isi Maklumat dibawah untuk mendaftarkan diri anda secara online dengan Dewan Pemuda PAS Kawasan Shah Alam. Khidmat anda amat diperlukan bagi memperteguhkan perjuangan yang mulia ini.
Nama
Emel
Alamat (R)
Alamat (P)
Telefon
Status
Perancangan
Blog/Website
Image Verification
captcha
Sila Masukkan Teks dari Imej Di Sebelah: [ Refresh Image ] [ What's This? ]